8گام برای سالم ماندن پوست, مو و ناخن‌ها

به عنوان متخصص تغذیه سیندی ویلیامز توضیح می دهد، زیبایی واقعا از درون می آیند ...

موهای براق، ناخن های قوی و درخشان پوست ممکن است نشانه ای از یک رژیم زیبایی بزرگ است، اما اهمیت یک رژیم غذایی بزرگ باید دست کم گرفت. محصولات غذایی حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی زیبایی، که مردم برای هزاران سال مورد استفاده،

در داخل و خارج است. امروز ما می تواند مو ما را بشویید و مرطوب کنندگی پوست ما را با عسل، رزماری، گل رز، آوکادو یا روغن زیتون، به نام چند. یک زن فرانسوی من می دانم که ویژگی های پوست زیبا او را به روغن زیتون او بر روی صورت و دست او را پاک حالی که پخت و پز.

هیچ غذایی سحر و جادو که ما را حفظ خواهد کرد به دنبال برای همیشه جوان وجود دارد، اما رژیم غذایی (و شیوه زندگی و نگرش) می کند تحت تاثیر قرار چگونه پوست خود را به نظر می رسد و سنین. نگاهی به این هشت مرحله غذایی به قوی، سلامت پوست، مو و ناخن.

1. پروتئین - بلوک های ساختمان

پوست، مو و ناخن عمدتا پروتئین است. این پروتئین - کراتین، کلاژن و الاستین - دفع کردن چین و چروک و ارائه قدرت و کشش. بسیاری از ما خوردن مقدار زیادی از پروتئین از گوشت، مرغ، ماهی، حبوبات، تخم مرغ و لبنیات. اما به یاد داشته باشید فیلم «شیطان پرادا می پوشد؟ دستیار میراندا روحانی است به شدت در تلاش برای از دست دادن وزن و با افتخار توصیف رژیم غذایی جدید خود: "خب، من هیچ چیز نمی خورند و وقتی که من احساس می کنم در مورد ضعف هستم، من یک مکعب پنیر خوردن" شانس هستند او به طور جدی در پروتئین کم بود و در نهایت پوست او، مو و ناخن - بخش هایی از بدن او بیشتر خواهد به نگاه کامل - رنج می برند.

اگر پروتئین بسیار مهم است، بهتر است بیشتر؟ با سوختگی های جدی و یا زخم، بدن نیاز به پروتئین اضافه به ترمیم آسیب. و ورزشکاران در تمرینات سنگین مورد نیاز پروتئین بالاتر است. اما استیک بزرگ و پروتئینی عضلات بزرگتر و یا پوست بهتر بسازد. اگر ما پروتئین بیشتر خوردن از ما نیاز داریم، بدن ما آن را تبدیل به چربی و ذخیره آن - معمولا که در آن ما آن را می خواهم.

    HFG نکته: دریافت پروتئین پوست تقویت خود را با جمله حداقل یک وعده گوشت بدون چربی، مرغ، غذاهای دریایی، حبوبات یا تخم مرغ و دو در خدمت روزانه از محصولات لبنی کم چرب.

2. غذاهای دریایی - چربی ضروری

بدن به چربی نیاز دارد. شیرینی چرب و نوع پای، اما ضروری امگا 3 و امگا 6 است. اگر شما یک، خارش پوست سر خشک یا پوست، ممکن است شما با خوردن به اندازه کافی از این. آنها چربی ضروری "نامیده می شود زیرا بدن نمی تواند آنها را ندارد. شما باید آنها را می خورند.

هر دو امگا 3 و امگا 6 تولید مواد شبه هورمونی به نام پروستاگلاندین ها، که سپس به مواد دیگر که ایمنی و التهاب در بدن را تحت تاثیر قرار را تغییر دهید. چربی امگا 3 سرکوب التهاب، پاسخ های ایمنی و لخته شدن خون. چربی امگا 6 نیز برای سلامت پوست ضروری است، اما بیش از حد می تواند باعث التهاب و پاسخ های آلرژیک شود. برای سلامت پوست ما نیاز به یک تعادل از هر دو نوع از چربی است. رژیم غذایی غربی ما تمایل به نسبت بالاتر از امگا 6 به امگا 3 از ایده آل است. خوردن برخی از ماهی در هر هفته، به خصوص ماهی های روغنی مانند ماهی آزاد، ساردین و ماهی تن، امگا 3S برای تعادل بهتر افزایش می دهد. ماهی های روغنی ارائه زنجیره بلند امگا 3S، EPA، DHA و DPA. اگر شما می توانید ماهی مصرف کنید، سعی کنید بذر کتان. یکی دیگر از چربی امگا 3 - بذر کتان (بزرک) روغن غنی ترین منبع اسید α-لینولنیک (ALA) است. برخی ALA را می توان به زنجیره بلند امگا 3S تبدیل، اما آن را فراهم کمتر از ماهی است.

مطالعات با استفاده از دوزهای زیادی (3-4g) روغن ماهی یافت آن درماتیت و پسوریازیس در برخی از بهبود یافته است، اما نه همه، مردم است. آنها همچنین به مقادیر بالاتر از چربی امگا 3 در پوست مستعد ابتلا به اکسیداسیون بودند پیدا شده است - درست مثل روغن رفتن فاسد که در معرض نور - بنابراین ما توصیه نمی مگا دوز در قرص روغن ماهی. در عوض، خوردن ماهی و سبزیجات چند وعده غذا در هر هفته -
ماهی برای چربی و سبزیجات برای آنتی اکسیدان ها.

3. آهن - شور و نشاط و درخشش

خسته و فاقد انرژی؟ این ممکن است نشانه ای از آهن پایین. مو، ناخن و پوست همچنین می توانید اگر شما در حال فاقد آهن رنج می برند. پوست ممکن است بسیار کم رنگ، خارش می شوند، و یا وجود دارد می تواند در طرف دهان ترک خوردگی. ناخن ها می شکننده می شوند و توسعه راه راه عمودی، و یا حتی قاشق شکل تبدیل شده است. شما می توانید از موهای بیشتری ریخته و آن را به طرز محسوسی بیشتر خشک، شکننده و کسل کننده خواهد بود.

4. موسلی - غلات سبوس دار

مبادله کروسانت و cornies خود را به جو رژیمی خواهد مصرف خود را از چربی های ضروری، ویتامین های گروه B و آنتی اکسیدان قوی افزایش، ویتامین ویتامین E. B به راحتی می تواند آن می شود ویتامین های پوست به دلیل کمبود اغلب نشان می دهد تا به عنوان خارش، پوست خشک. غلات کامل تمام سه قسمت از دانه - سبوس، آندوسپرم و جوانه. غذاها بر اساس تصفیه شده، سفید آرد دست در سبوس و جوانه، که در آن تمام این موضوعات می باشد.

5. مهره - قطعات تغذیه

آجیل قطعات تغذیه کمی - بسته بندی شده با چربی های ضروری، ویتامین E و ویتامین های گروه B. من یک بار به متخصص تغذیه برای مطالعه بیماری های قلبی، که در آن افرادی که دچار حمله قلبی شده بود خواسته شد برای خوردن 50G از بادام زمینی در روز به مدت 6 هفته بود. دو زن به طور خاص یک بهبود بزرگ در مو و ناخن خود را متوجه. این احتمال وجود دارد که پس از سال در رژیم های غذایی کم چرب، بادام زمینی این زنان برخی چربی های ضروری مورد نیاز است.

6. کیوی و مرکبات - ویتامین C

ویتامین C به کلاژن، سیمان ساختاری بدن ضروری است. در زیر پوست، کلاژن بافت لیفی است که آن را را حجم داده تا به حمایت و شکل است. به عنوان سنین پوست آن از دست می دهد کلاژن است.

هنگامی که ما دود ماشین، دود سیگار و دروغ در آفتاب تنفس، واکنش های اکسیداسیون مضر در پوست و بدن ما اتفاق می افتد. ویتامین C، E و بتا کاروتن آنتی اکسیدان قوی است که پاک کردن مضر از محصولات اکسیداسیون و کاهش سرعت آسیب به پوست هستند. دوزهای بالای ویتامین C، E و بتا کاروتن کمک به محافظت از پوست از آفتاب سوختگی و بهبود انعطاف پذیری خود را به چیزهایی که می تواند آن را تحریک کند. اما زمانی که به عنوان مکمل است و گاه در فعالیت آنتی اکسیدانی شیفت به فعالیت مضر طرفدار اکسیدان. چگونه برای جلوگیری از این؟ پرش قرص و خوردن مقدار زیادی و تعداد زیادی از میوه ها و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان.

7. نارنجی، زرد، قرمز و سبز - بتا کاروتن و ویتامین A

با توجه به برچسب آن، شیطان، مواد غذایی فوق العاده برای پوست است. این بتا کاروتن، که در آن بدن تبدیل به ویتامین A، است که به هویج، کدو تنبل، انبه و اسفناج تصویر سالم پوست آنها است. اگر شما موهای خشک و پوست، نگاهی به میوه های رنگی چقدر و سبزیجات و دیگر غنی از غذاهای ویتامین شما غذا خوردن. برو برای کبد، روغن ماهی و زرده تخم مرغ.

دوزهای زیادی از بتاکاروتن بهبود انعطاف پذیری آن و به درجه خاصی کمک می کند تا محافظت از پوست از آفتاب سوختگی، به ویژه هنگامی که با سایر کاروتنوئیدها مانند لیکوپن (موجود در گوجه فرنگی و هندوانه) خورده است. بنابراین شاید راه را برای رسیدن ویتامین A هویج و هندوانه آب است، هر چند اگر شما بیش از اندازه شما پیدا کف دست خود را و سفید پوستان چشم رفتن زرد از همه که بتا کاروتن!

متخصصین پوست اغلب استفاده از دوز بالایی از ویتامین A برای درمان آکنه، اما این نیاز به نظارت پزشکی به عنوان آن می تواند به کبد آسیب رسانده و باعث نقص هنگام تولد.

8. آب و چای - مایعات و فلاونوئیدها

هر دو کاروتنوئیدها و فلاونوئیدها کمک به محافظت از پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش و می توانید هیدراتاسیون پوست و شرایط را بهبود بخشد. برای پوست به خوبی هیدراته، مو و ناخن، نوشیدن مقدار زیادی آب است. گردش مایعات و فلاونوئیدها خون کمک و تحویل مواد مغذی، به طوری که خود را یک دوز فلاونوئید روزانه را با چند فنجان چای سیاه، سبز یا سفید و، بسته به خلق و خوی خود را، یک لیوان شراب قرمز، یک فنجان کاکائو داغ یا چند مربع از شکلات تیره.

منبع:.healthyfood

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

تبلیغات

  
کسب درآمد