با منابع گیاهی غنی از کلسیم آشنا شوید؛

زمانی که در مورد غذاهای غنی از کلسیم فکر می‌کنید، شاید شیر و محصولات لبنی اولین چیزی است که به ذهنتان خطور می‌کند. اگرچه شیر برای داشتن استخوان‌هایی سالم ضروری است(یک فنجان شیر حاوی ۲۸۰ میلی گرم کلسیم است) اما همیشه نمی‌توان از لبنیات استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم ۱۰ غذای گیاهی را معرفی کنیم که حاوی کلسیم است:

ادامه مطلب: با منابع گیاهی غنی از کلسیم آشنا شوید؛

قارچ: مزایای آن برای سلامتی

قارچ اگرچه در دنیای غذاها به عنوان سبزی طبقه بندی شده است اما از لحاظ فنی یک گیاه نیست. این ماده متعلق به خانواده قارچ‌هاست و اگرچه سبزی نیست اما می‌تواند مواد مغذی متعددی برای بدن فراهم کند. همه افراد به خوبی می‌دانند که مصرف مقدار کافی از ویتامین‌ها و مواد معدنی در رژیم غذایی به معنای خوردن سبزیجات و میوه‌های رنگارنگ است. اما این طرز فکر ممکن است قارچ را از نظر بیشتر افراد دور نگه دارد. در بیشتر موارد، هرچقدر ماده غذایی رنگ کمتری داشته باشد به همان مقدار نیز از مواد مغذی موجود در آن کاسته می‌شود. با اینحال قارچ یکی از استثناهاست و می‌توان گفت سرشار از مواد مغذی مفید برای بدن است.

ادامه مطلب: قارچ: مزایای آن برای سلامتی

خوردنی های محافظ سلامتی زنان






  برخی مواد غذایی می توانند برای حفظ سلامت خانم ها انتخاب خوبی باشند و بهتر است با مصرف آن ها بدنشان در مقابل انواع بیماری های مختلف در امان بماند توصیه می کنیم با آن ها آشنا شوید و در برنامه غذایی تان بگنجانید

ادامه مطلب: خوردنی های محافظ سلامتی زنان

خوردنی های ضد التهاب طبیعی






بهترین خوراکی های مقوی و مواد غذایی مفید جهت برطرف ردن التهاب های مختلف در بدن را در این مطلب با هم بررسی می کنیم و در نظر داریم لیستی از خوردنی های موثر و ضد التهاب را برایتان بیاوریم

ادامه مطلب: خوردنی های ضد التهاب طبیعی